Skip to main content

Katie Ashley - Don't Blame The Player, Blame The Game

Dit boek, verteld vanuit de POV van de mannelijke hoofdpersoon, Noah, heeft een emotionele, verrassende verhaallijn, is humoristisch en heeft een heerlijke romance.
Noah heeft een geweldige manier van vertellen en wist me regelmatig aan het lachen te krijgen met zijn humoristische en seksueel getinte opmerkingen en gedachtes.
En Maddie lijkt een Goodie-Two-Shoes, maar als je haar beter leert kennen heeft ze ook zeker een ondeugende, uitdagende kant.
Jake was een personage die ik graag wat beter had leren kennen voor zijn dood, hij was een veel diepere persoonlijkheid dan hij iedereen liet zien en ik denk zeker dat ik hem wel had gemogen.
Vanaf het begin had ik al in de gaten wie de persoon is voor wie Jake de ring heeft gekocht, maar toch begin je telkens weer te twijfelen en er was een punt waarop ik hoopte dat zij niet diegene is.
Het feit dat de verhaallijn, ondanks de originaliteit, voorspelbaar is en mijn gevoel dat er toch meer uit gehaald had kunnen worden dan de schrijfster gedaan heeft, is voor mij de reden om niet meer dan 3 sterren te geven.

Comments