Dit boek is totaal niet wat ik ervan verwachtte: een New Adult romance die zich afspeelt op college of de universiteit en de strubbelingen van een jong stel dat hun relatie in stand probeert te houden.
Nee, ik kreeg een hedendaagse, erotische adult met een leuke verhaallijn en een stel leuke karakters.
Nou ja, leuk is niet hoe ik Landyn zou willen beschrijven; hij is hot, super sexy, beschermend en bezitterig, kortom een alpha-male op en top. En elke keer als hij ‘Lexi, baby’ zei sloeg mijn hart een slag over.
Ik houd er over het algemeen helemaal niet van als koosnaampjes je om de oren vliegen, maar van Landyn kon ik er geen genoeg van krijgen.
Dit is de eerste van een serie maar wel een stand alone met een Happily Ever After.
Het tweede deel, Trish, Just Trish, is ook al uit en ik ben zeker van plan die te gaan lezen.
Comments
Post a Comment